Aktivno učenje

Predškolsko dijete uči aktivno, kroz igru i istraživanje svijeta koji ga okružuje, manipulirajući predmetima, te kroz interakciju s drugom djecom i odraslima.
Aktivnosti koje potičemo i provodimo sa djecom u uvjetima vrtića, neovisno o uzrastu svrstane su u slijedeće kategorije:
•životno -praktične i radne aktivnosti
•aktivnosti s kretanjem (npr. usvajanje svih oblika kretanja, organizirano tjelesno vježbanje, učenje specifičnih i složenih oblika kretanja)
•raznovrsne igre (igre s pjevanjem, pokretne igre, igre imitiranja i uloga, igre s pravilima i sl.)
• aktivnosti istraživanja i stvaranja (pjevanje, crtanje, slikanje, građenje, govorno i scensko izražavanje i sl.)
•aktivnosti istraživanja, promatranja i upoznavanja predmeta, pojava, ljudi… (baratanje raznovrsnim predmetima i materijalima, mjerenje, eksperimentiranje, …šetnje u bližu i dalju okolicu, posjete, susreti sa različitim, zanimljivim ljudima (npr. specifične struke, porijekla, kulture i sl.)
•društvene i društveno-zabavne aktivnosti (npr. boravci i zajedničke aktivnosti sa djecom iz ostalih grupa, grupne i vrtićke proslave, priredbe…)
•kulturno umjetničke aktivnosti (praćenje, slušanje i promatranje programski odabranih scenskih, književnih, likovnih, glazbenih i ostalih umjetničkih tvorevina za djecu )